Service & Retourneren

Service en Retouren

Niet tevreden
Bij The Exclusiv complete skin kunt u een artikel binnen 14 dagen na ontvangst gratis ruilen of retourneren. Hier vind u antwoord op al uw vragen rondom de voorwaarden en vraagt u gemakkelijk een ruil of retour aan.

Bedenktermijn van 14 dagen
Het kan zijn dat u toch niet tevreden bent met uw aankoop? Dan kunt u deze terugsturen binnen veertien dagen. Dit wel in originele staat en verpakking. Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Twijfelt u nog steeds? Neem gerust contact met ons op.

Retourneren
Wilt u uw bestelling of een artikel retourneren? Geen probleem.
Gelieve de onderstaande regels aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen en krijgt u zo snel mogelijk uw geld of een ander product terug.

  • Als u de gehele bestelling retourneert, dienen alle hierbij ontvangen geschenken ook retour worden gezonden. Stuurt u een gedeelte van de bestelling terug dan dienen alle geschenken waarvoor u niet meer in aanmerking komt retour worden gezonden. Stuurt u de geschenken niet terug of zijn ze gebruikt, dan brengen wij deze in rekening.
  • De kosten voor het retour zenden binnen en buiten Nederland zijn voor eigen rekening.

Uitzonderingen
Het herroepingsrecht is uitgesloten voor producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden. Bij binnenkomst worden de producten door ons zeer grondig gecontroleerd. Indien het vermoeden bestaat dat het product is gebruikt of geopend, behouden wij ons het recht voor om een geretourneerd product te weigeren en in dat geval wordt het aankoopbedrag niet uitgekeerd.

Heeft u een klacht?
Wat vervelend om te horen dat er een klacht is ontstaan. Wij vragen u vriendelijk contact met ons op te nemen. Dit kan per e-mail of telefonisch.

Onze gegevens:
The Exclusiv complete skin
Sint Jansstraat 47
5964 AB Meterik
E-mail: info@the-exclusiv.nl
Tel: 0653918727

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.