Verzending & Bezorging

Verzending & Bezorging

VERZENDEN IN NEDERLAND & BELGIË
Verzending in Nederland en België is bij The Exclusiv complete skin gratis vanaf een bestelwaarde van €50,-.


BEZORGOPTIES IN NEDERLAND & BELGIË
Bezorgd thuis of op het werk:
Verzending in Nederland & België is bij het The Exclusiv complete skin gratis vanaf een bestelwaarde van €50,-

Bestelt u op werkdagen vóór 16:30uur dan wordt uw pakket binnen Nederland, mits alle artikelen voorradig zijn, dezelfde dag verzonden. Indien uw bestelling door de brievenbus past en u bestelt op werkdagen na 16:30u, dan is het mogelijk dat het brievenbuspakje iets later wordt bezorgd. Denk hierbij aan 2 – 5 werkdagen. Wilt u dit liever niet dan kunt u er voor kiezen om uw bestelling tóch als pakket te laten versturen. Voor deze mogelijkheid betaalt u echter een kleine meerderheid.

Op feestdagen zijn wij gesloten en worden de pakketten de eerstvolgende werkdag verzonden.

Zodra uw bestelling is verstuurd, sturen we u een e-mail. Zodra het pakketje aankomt in het sorteercentrum van PostNL ontvangt u een e-mail met Track & Trace code. Vanaf dat moment kunt u uw pakketje volgen.

Door onvoorziene omstandigheden is het mogelijk dat de levertijd afwijkt.

Verzendkosten
Alle bestellingen worden in Nederland & België gratis vanaf een bestelwaarde van €50,- door PostNL bij u afgeleverd. Het retourneren van uw bestelling binnen Nederland & België zijn voor eigen rekening.

Wij verzenden niet naar landen buiten de EU/EER.
Door onvoorziene omstandigheden is het mogelijk dat de levertijd afwijkt.

Verzekerde zending
Pakketten met een waarde boven de EUR 250 of buiten Nederland worden altijd verzekerd verzonden.

LEGITIMATIEBEWIJS
Bij het ophalen van uw pakket dient u altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Bezorgopties alleen beschikbaar in Nederland
Bezorging overdag met keuze bezorgmoment 
Laat uw pakketten overdag bezorgen op een door u gekozen datum.

Bezorging in de avond met keuze bezorgmoment
Laat uw pakketten 's avonds tussen 18:00u en 22:00u bezorgen op een door u gekozen datum..

Ophalen bij een PostNL locatie
Wie winkelt op internet hoeft niet meer thuis te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. U kunt er bij uw bestelling ook direct voor kiezen om uw pakket te laten bezorgen bij een PostNL Postkantoor door te kiezen voor "Ophalen bij PostNL Locatie". Zo bepaalt uzelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. Bijvoorbeeld ’s avonds bij de supermarkt of op één van de andere PostNL Postkantoren. U heeft de keuze uit meer dan 2000 Postkantoren die zich bevinden op goed bereikbare locaties met ruime openingstijden. Er is er altijd wel één in de buurt. U kunt uw pakket afhalen bij een PostNL locatie vanaf 15.00 uur 's middags. Kiest u voor extra vroeg ophalen dan kunt u uw pakket afhalen vanaf 9.00 uur 's ochtends.

Geen bezorging bij de buren
PostNL biedt pakketten alleen bij u aan, dus niet bij uw buren wanneer u niet thuis bent. Bent u bij een tweede bezorgpoging niet thuis, dan kunt u met het bericht van PostNL de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren bij u in de buurt. 

Pakket afhalen bij PostNL
Indien u bij de tweede aanbieding niet thuis bent en uw pakket niet in ontvangst heeft kunnen nemen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren, dit is meestal het Postkantoor wat het dichtst bij u in de buurt ligt. U heeft hiervoor 7 dagen de tijd. Daarna gaat de zending retour naar ons. Indien u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitimeren. 

Brievenbuspakje
Past uw bestelling door de brievenbus dan versturen wij deze in een brievenbuspakje mét track & trace. Houd er rekening mee dat een brievenbuspakje binnen 2 - 5 werkdagen wordt bezorgd. Wilt u dit liever niet dan kunt u er voor kiezen om uw bestelling tóch als pakket te laten versturen. Voor deze mogelijkheid betaalt u echter een kleine vergoeding.

Bent u niet thuis?
Wanneer PostNL een pakket niet bij u kan afleveren biedt PostNL het standaard aan bij uw buren (mits u heeft gekozen voor geen bezorging bij de buren). Als de pakketbezorging ook niet lukt bij uw buren, dan ontvangt u een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat u beter uitkomt.